Alles goed hier - Reisverslag uit Yellowstone, Verenigde Staten van Albert en Patricia - WaarBenJij.nu Alles goed hier - Reisverslag uit Yellowstone, Verenigde Staten van Albert en Patricia - WaarBenJij.nu

Alles goed hier

Door: Oma

Blijf op de hoogte en volg Albert en Patricia

25 Juli 2014 | Verenigde Staten, Yellowstone

Goedemorgen mensen,
Het is donderdag en we hebben lekker buiten ontbeten. Het is heerlijk weer en we hebben gisteren genoten van een prachtige tocht door Yellowstone.wat is het hier prachtig. Er loopt hier van alles in het wild rond te stappen. We hebben bizons, elks en nog verschillende andere soorten gezien. Verder de geysers die op verschillende plaatsen gewoon staan te stomen;het is niet te beschrijven hoe prachtig de kleuren zijn. Er zijn hier overal grote parkeerplaatsen waar je zo met de camper kan parkeren dat is ideaal Wat heel erg indrukwekkend was, is de waterval van de Yellowstoneriver die loopt door een heel diepe kloof met heel hoge, gele rotswanden. Ongelofelijk imponerend én prachtig. Kortom we komen tijd, ogen en oren tekort. Wat is het prachtig hier. Jullie zien dus dat we volop genieten. Alleen is er niet overal internet dus kunnen we jullie niet ieder dag bereiken. We gaan opbreken, want we moeten voor elf uur van de camping zijn. Groetjes van ons allen.

• 25 Juli 2014 - 09:15

Aaldert & Truus:

Moi, fijn dat we weer berichten onvangen hebben want we dachten dat jullie verdwaald waren in the middle of nowhere! Het enigste dat overeenkomt met Groningen zijn de aardbevingen, die hebben we hier ook, maar daar stopt het dan ook mee. Fijn dat alles goed gaat en dat het wensenlijstje (op de Painted Hills na) steeds kan worden afgevinkt. We wachten de nieuwe verhalen met belangstelling af, ga zo voort met genieten. Groeten van Aaldert en Truus uit een gelukkig weer wat afkoelend Groningen!

• 25 Juli 2014 - 12:39

Rieks En Gretha:

Hoi, Ik had al eens gedacht, waar blijven de berichtjes. Maar ja overal is geen internet en de omstandigheden kunnen er ook naar zijn dat het even niet lukt. Maar we hebben vandaag ons hart weer op kunnen halen ,aan de mooie reisverslagen. Nou als er niet meer afvalt dan de Pained Hills komt het allemaal goed. Wat een land en die geisers, ik ruik de zwavel!!
    Wij mogen vandaag bijkomen van de warmte en water voor de natuur.
    Ook fijn dat jullie het bij de familie zo naar de zin hebben gehad.
    Lieve mensen blijf genieten van alles en goede reis verder. We wachten op het volgende bericht .
    groetjes uit een beetje nat Assen. DE TRUCKERS komen het weekend in Assen, wanneer het droog is ,op de fiets naar de TT baan vanavond ,kijken en bewonderen. Doeiii

• 25 Juli 2014 - 19:22

Lucienne:

Wat fijn dat jullie het zo geweldig naar jullie zin hebben!
    Hartstikke leuk om jullie avonturen te kunnen volgen!
    Wij zijn nu de auto aan het inpakken om morgenvroeg naar Zweden te vertrekken.
    Heel veel plezier verder en groetjes van ons allemaal.

• 25 Juli 2014 - 22:25

Florina:

O gelukkig, daar zijn jullie weer :-)
    Jullie zien: door jullie dagelijkse, aantrekkelijke schrijven, treedt gewenning op!
    Maar voel jullie vooral niet verplicht hoor ;-)
    Maar ik vind het wel heulheul boeiend.
    Dat dan weer wel!

Geniet lekker van alles. Ik blijf volgen. Het is net een spannend reisboek!

• 25 Juli 2014 - 22:31

Florina:

Wat ik me afvraag; maken jullie ook foto's en/of video? Open deur...
    Maar ze staan niet op de site of mis ik iets?
    Ik kan me voorstellen dat je hier niets plaatst. Maar als het wél zo is, dan zou ik graag weten waar ik ze kan vinden. I.i.g. niet via het blokje linksbovenin 'Foto's'

• 26 Juli 2014 - 09:17

Sander En Jantje.:

Dag allemaal. Ja,ook wij zaten met smart te wachten op jullie mooie en spannende reisverslagen. Hebben ook begrip,dat het niet lukt hoor .wat hebben jullie totn nu toe een prachtige reis. Ook zo mooi dat Paul bij zijn broer was(en natuurlijk jullie ook ) .Nu heb je er een voorstelling van hoe Anne en Sabien wonen.ondertussen zijn jullie al weer op pad .geniet er van .de hartelijke groeten uit Emmeloord van Sander en Jantje.

• 27 Juli 2014 - 01:29

Albert:

Foto's hebben we idd niet geplaatst. Uploaden duurt erg lang. Die delen we tot wel via een cloutoepassing of zo.

• 27 Juli 2014 - 08:48

Marjolein:

Hee allen in verweggistan, goed van jullie te horen. Jullie zijn overduidelijk aan het genieten. Nog goede weken, jullie hebben nog lekker de tijd. Stay away from the grizzly 's....;-)!! Xxx