Oma talking - Reisverslag uit Yellowstone, Verenigde Staten van Albert en Patricia - WaarBenJij.nu Oma talking - Reisverslag uit Yellowstone, Verenigde Staten van Albert en Patricia - WaarBenJij.nu

Oma talking

Door: Oma

Blijf op de hoogte en volg Albert en Patricia

22 Juli 2014 | Verenigde Staten, Yellowstone

Hallo allemaal,
Here is Oma talking,
We zijn er ook nog hoor. We rijden door een prairieachtig gebied op weg naar Ontario. Het is niet te beschrijven wat we allemaal al gezien en gedaan hebben, maar het is prachtig!!!! Het is half negen en de zon staat ons weer toe te lachen kortom we gaan waarschijnlijk weer een mooie dag tegemoet. Hopelijk worden we niet weer omgeleid door de bosbranden die hier woeden. Groetjes voor iedereen en tot de volgende keer.

• 25 Juli 2014 - 22:28

Florina:

Dag oma,
    Wat leuk dat u ook een stukje schrijft!
    U geniet met volle teugen denk ik zo? Wat fijn dat u dit allemaal mee mag maken! Geniet er maar lekker van. Dit maak je maar één keer mee in je leven.