Nog een week..... - Reisverslag uit Eext, Nederland van Albert en Patricia - WaarBenJij.nu Nog een week..... - Reisverslag uit Eext, Nederland van Albert en Patricia - WaarBenJij.nu

Nog een week.....

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg Albert en Patricia

06 Juli 2014 | Nederland, Eext

Net de adressenlijst bijgewerkt. Nog meer mensen die onze reis kunnen gaan volgen (en ons leuke berichtjes terug kunnen sturen :P ).
Als het goed is vliegen we volgende week om deze tijd (vluchtnr. TS345). De to-do lijstjes worden korter en toch weer wat langer, kortom we zijn er wel bijna klaar voor.
Nog een reservering voor een camping in Yellowstone geregeld gisteravond - tijdens de voetbalwedstrijd, want dat was toch niet spannend - en vandaag een reminder ontvangen van de B&B waar we in Vancouver verblijven. Mailtjes van familie in Amerika en Canada ontvangen. Het krijgt steeds vastere vorm.
JOEHOE!!!

• 10 Juli 2014 - 12:39

Henk En Rinske:

Het komt nu heel dichtbij! We wensen jullie een hele fijne reis toe waarbij het Genieten (van elkaar en met elkaar) voorop staat. En een behouden terugkeer met een hoofd vol verhalen! groet, Henk en Rinske

• 10 Juli 2014 - 22:00

Florina:

Nog maar eens proberen een reactie erdoor te krijgen. Het is vorige week kennelijk niet gelukt :-( Toen wenste ik je succes met de voorbereidingen. Inmiddels zal het bijna gedaan zijn hiermee en schiet het errruggg hard op naar de dertiende.

Ik ben reuze benieuwd hoe mooi en boeiend het gaat worden. Zo'n groot uitgestrekt gebied, prachtig. In Vancouver heb ik ook familie (paar takken terug, maar wel contact) wonen. Zo'n prachtige natuur daar en de Rockies 'vlakbij'.

Albert, ik wens jullie een ontzettende fijne vakantie. Geniet ervan, pas goed op jullie zelf en we spreken elkaar weer als je terug bent. En maak je geen zorgen om de ezines: ik heb een hele maand om te schrijven. Jij hoeft dan alleen maar je geoefende tekstschrijversogen in een opgefrist hoofd erover te laten gaan.

Groetjes, Florina.