Wakker in Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Albert en Patricia - WaarBenJij.nu Wakker in Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Albert en Patricia - WaarBenJij.nu

Wakker in Vancouver

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg Albert en Patricia

14 Juli 2014 | Canada, Vancouver

De reis verliep op rolletjes! Alles volgens plan en op schema. Een rustige vlucht, helaas veel bewolking, dus niets gezien onderweg.
Op het vliegveld een limo genomen op aanraden van het informatiepunt. We hebben ons enorm verbaasd: een superlimo! Oud, maar wel heel grappig om zo door de stad te rijden. De chauffeur had nog wat tips &tricks voor onze vakantie. Aardige man en zo stonden we lekker makkelijk met alle bagage aan de voet van het appartementencomplex. Euhm…. hoe komen we nu binnen? De receptioniste kwam ons helpen en zo stonden we ook al weer binnen. De lift: naar de 16e. Oeps een sleutel nodig. De receptioniste kwam ons weer helpen. Ah, de 16e verdieping. Kamer 1603: euhm… hoe komen we binnen? Even aan de deur morrelen: oh, die gaat gewoon open. Daar is Eugene. Hij heet ons van harte welkom en legt het een en ander uit over internet, televisie en codes. We ploffen neer en merken hoe moe we zijn. Het is erg warm in Vancouver, maar in het appartement is airco. Heerlijk. Na een uurtje bijkomen besluiten we via de winkel naar het water te gaan: 500 meter verderop. Het is er een drukte van belang en het valt niet mee een plekje in de schaduw te bemachtigen. Rond 7 uur plaatselijke tijd zijn we weer terug in het appartement. Papa en mama blijven hier. Wij hebben nog het voornemen een stuk door de stad te gaan wandelen. Maar na een bakje koffie en lekker zitten besluiten we het voor gezien te houden: we duiken ons bed in!
Nu is het al weer erg warm in de stad. Daar merk je hier binnen lekker niets van. Op het balkon is het wel erg warm!

• 14 Juli 2014 - 19:22

Marjolein:

Goed van jullie te horen. Lijkt me een prima start van een goede vakantie. Moe wordt je altijd van reizen, maar nu maar gaan genieten dan. Fijne,dag!!!!

• 14 Juli 2014 - 20:49

Florina:

Wat een schrijf-ijver na zo'n vermoeiende reis én een superlange dag! Heel goed om te lezen dat jullie al meteen zo actief zijn en dalles in je opzuigen! Als dit de opmaat is naar de komende vier weken, dan gaan jullie een geweldige tijd tegemoet!
    "Ik ga het volgen." "Jullie gaan het meemaken."
    Haha.
    Groetjes en tot snel weer hier!

• 15 Juli 2014 - 12:22

Rieks En Gretha:

Fijn om te lezen dat jullie een goede reis hebben gehad en met van alles kennis hebt gemaakt .
    groetjes

• 15 Juli 2014 - 13:26

Sander En Jantje. :

Wat fijn om te lezen dat jullie een hele goede vlucht hebben gehad. Nu lekker genieten!Groetjes.