Regen - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Albert en Patricia - WaarBenJij.nu Regen - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Albert en Patricia - WaarBenJij.nu

Regen

Blijf op de hoogte en volg Albert en Patricia

19 Augustus 2012 | Noorwegen, Trondheim

Wat een dag… We staan op en het is nog redelijk weer. De temperatuur ligt rond de 16 graden. Dus lekker om buiten te ontbijten. De lucht heeft wel dreigende stukken, maar voorlopig hebben we er nog niets van te vrezen. Rustig ontbijten en koffiedrinken. Dan stappen we in de auto voor het laatste stuk van de RV17. In alle boekjes staat beschreven dat het eerste stuk (hij wordt immers vaker van zuid naar noord gereden) niet heel boeiend is. En wij merken dat inderdaad ook. Er zijn weinig spectaculaire bezienswaardigheden meer en ook het landschap en de weg zijn minder spannend dan de afgelopen tijd. We zijn verwend geraakt!
We bezoeken een kaarsenfabriek. Alleen de verkoopafdeling is vandaag open. Niets te zien en de kaarsen vinden we weinig indrukwekkend. Een deel is zelfs van Bolsius (made in Holland)!

Het regent al geruime tijd en lunchen zit er niet in. Dus rijden we maar door. Bij Vikhammer vinden we al snel de camping die we zochten en zo zijn we al om half drie op de camping. We kunnen nog wat buiten zitten. Heel aangenaam is het niet. In de verte schijnt de zon. Het lijkt er nog even op dat….. maar helaas. Morgen verwachten ze beter weer. Daar hopen we nu maar op.

Zo, nog even op zoek geweest op internet. De vogels die we gezien hebben zijn toch inderdaad wel kraanvogels. Vandaag zagen we er weer twee. Ik vind het bijzonder…